Paikallisyhdistykset kokoustivat 22.11.2022

16.12.2022

Kauhajoen Kokoomus, Kauhajoen Kokoomusnaiset sekä Kokoomuksen Kauhajoen kunnasllisjärjestö pitivät sääntömääräiset syyskokouksensa 22.11.2022. Kokouksissa nimettiin yhdistyksille uudet hallitukset joiden toimikausi alkaa 1.1.2023.

Kauhajoen Kokoomusnaiset ry:n puheenjohtajana jatkaa Riitta Maunula-Craycroft ja muut hallituksen jäsenet ovat Soili Arola, Riitta Koivula, Merja Kuusinen sekä Leena Niemi-Aro.

Kauhajoen Kokoomus ry:n puheenjohtajana jatkaa Timo Laitila ja muut hallituksen jäsenet ovat Harri Hautamäki, Pauli Mantila, Pasi Mäkelä, Urpo Paananen (u), Petri Piipari, Niko Ranta (u), Kimmo Ylipeltola sekä Esa Yli-Koski (u).

Kokoomuksen Kauhajoen kunnallisjärjestö ry:n uudeksi puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti Urpo Paananen (u). Muut hallituksen jäsenet ovat kokoomusnaisista Riitta Koivula, Riitta Maunula-Craycroft, Merja Kuusinen sekä senioreiden edustajaTaija Hakola. Kauhajoen Kokoomuksesta Timo Laitila, Erkki Mäki, Petri Piipari ja Kimmo Ylipeltola (u). Varalla: Pauli Mantila, Pasi Mäkelä, Antti Niemi-Aro sekä Sami Yli-Rahnasto.

Syyskokouksissa muistettiin ansiomerkein tunnustuksena Kansallisen Kokoomuksen järjestötoiminnassa ansioituneita Kauhajoen Kokoomuksen jäseniä.

Kokoomuksen Sinisen Leijonan ansiomerkin sai AKI RAHKOLA, Vihreän Leijonan ansiomerkki luovutettiin seuraaville jäsenille: HARRI HAUTAMÄKI, TIMO LAITILA, PASI MÄKELÄ, MIKKO ROTOLA-PUKKILA, PEKKA SOINI ja SAMI YLI-RAHNASTO. Lämpimät onnittelut ansioituneille kokoomusaktiiveille.