Suupohjan kokoomuslaisten vierailu Eduskuntaan syyskuussa / Lokalföreningar för Samlingspartiet i Sydbotten anordnar ett besök till Riksdagen i september

2.7.2024

Kuva: Hanne Salonen / Eduskunta

Ilmoittaudu mukaan!

Pitkäaikainen kokoomuksen kansanedustaja ja kaikkien rakastama Ben Zyskowicz on lupautunut isännöimään Suupohjan kokoomuslaisten vierailua Eduskuntaan torstaina 12.9. 2024.
Myös varapuhemies Paula Risikko on seuranamme vierailumme ajan.

Koska Eduskunta on torstaisin varsin suosittu vierailukohde, on meille varattu sisääntuloajaksi klo 17:45. Mikäli halutaan päästä lehterille seuraamaan kyselytuntia (klo 16-17) on syytä olla paikalla viimeistään puolituntia ennen kyselytunnin alkua eli viimeistään klo 15.30. Ja koska Eduskunta-vierailu ajoittuu myöhäiseen iltapäivään yövymme Helsingissä ja kotiinpaluu tapahtuu perjantaina 13.9.

Eduskunnan varsin byrokraattiset vierailijasäännöt rajoittavat ryhmän koon 25 vierailijaan, joten nyt kannattaa varata oma paikka saman tien. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumiset oheisella lomakkeella.

Jos haluat vaikuttaa kuljetusjärjestelyihin, niin ilmoita myös toivomasi kulkuväline (bussi tai juna).

Anmäl dig nu!

Ben Zyskowicz, en mångårig parlamentsledamot och älskad av alla, har lovat att stå värd för Suupohja-medlemmarnas besök i parlamentet torsdagen den 12 september. 2024.
Vice ordföranden Paula Risikko kommer också att följa med oss ​​under vårt besök.

Eftersom parlamentet är ett ganska populärt ställe att besöka på torsdagar har vi tilldelats en inträdestid kl 17:45. Vill du följa frågestunden från läktaren (16-17) bör du vara där minst en halvtimme innan frågestundens början, d.v.s. senast 15:30. Och eftersom besöket i riksdagen sker sent på eftermiddagen övernattar vi i Helsingfors och återvänder hem fredagen den 13 september.

Parlamentets ganska byråkratiska besöksregler begränsar gruppens storlek till 25 besökare, så du bör boka din egen plats direkt. Platserna fördelas i ordningsföljd för anmälan. Anmälan med bifogad blankett.

Om du vill påverka transportarrangemangen, vänligen ange även ditt föredragna transportmedel (buss eller tåg).

Kotipaikkakuntani / Hemort
Matkustaisin Helsinkiin mieluiten / Jag vill helst resa till Helsingfors med