Kauhajoen Kokoomus

Kokoomuksen Kauhajoen kunnallisjärjestö toimii kaikkien Kauhajoen kaupungin alueella toimivien Kokoomusyhdistysten kattojärjestönä. Sivuiltamme löydät ajankohtaista tietoa Kokoomuksen toiminnasta kaupungissamme.

Kauhajoen Kokoomusjärjestöt 2024

Kauhajoen Kokoomusnaiset

- puheenjohtajana toimii Riitta Maunula-Craycroft

Muut hallituksen jäsenenet kaudelle 2023 ovat:
Soili Arola, Riitta Koivula, Merja Kuusinen sekä Leena Niemi-Aro

Kauhajoen Kokoomus

- puheenjohtajana jatkaa Timo Laitila, varapuheenjohtajaksi valittiin Niko Ranta ja sihteeri/taloudenhoitajaksi Petri Piipari.
- muut hallituksen jäsenet ovat Harri Hautamäki, Pauli Mantila, Pasi Mäkelä, Erkki Mäki, Urpo Paananen sekä Kimmo Ylipeltola.

pj. Timo Laitila

Kokoomuksen Kauhajoen kunnallisjärjestö

- puheenjohtajana toimii Erkki Mäki
Varapuheenjohtajaksi valittiin Riitta Maunula-Craycroft, sihteeri/taloudenhoitajaksi valittiin Petri Piipari ja vaalipäälliköksi Timo Laitila. Hallitukseen nimettiin lisäksi Riitta Koivula, Pasi Mäkelä, Petri Piipari, Niko Ranta sekä senioreiden edustaja Taija Hakola. Varajäseniksi valittiin Merja Kuusinen ja Harri Hautamäki.
Lisäksi nuorisojärjestön edustajalla on hallituksen kokouksissa läsnäolo- ja puheoikeus (nuorisojärjestö valitsee edustajansa).

pj. Erkki Mäki

Tehdään yhdessä MEIDÄN KAIKKIEN KAUHAJOKI

#kauhajoki #kauhajoenkokoomus

Oheinen linkki saattaa avautua hitaanlaisesti, joten malta hetki.